Måndag

Datum: 2010-03-15 / Tid: 09:18:08
Jahapp. Måndag igen. Igår hände inte mycket mer än en värkande axel.

Idag gick jag med tjejerna till jobbet för att prata med Gudrun, våran personal ansvarig. Det kändes så jävla surt att inte jobba. Så typiskt när det går så himla lätt att jobba nu. Allting bara flyter på och det är inga problem alls. Känns inte ett dugg jobbigt att gå till jobbet utan bara peppande. Skulle inte förvåna mej om tjejerna får övertid varje dag denna vecka. Inte för att jag missunnar dem det, tvärtom. Men ni förstår hur jag tänker. Jag pratade iaf med Gudrun och hon skrev en typ skaderapport eftersom det hände på jobb. Det gick bra ändå tills hon kom fram till vad dom kunde göra att förhindra att detta händer igen. Vi satt båda två som frågetecken. Det hände ju förmodligen för att jag var för snabb och inte tänkte riktigt hur jag gjorde som, utan tänkte bara: Få ut fisken så fort som möjligt.
Men våran grej är ju att vi ska vara snabb. Annars har man inget där att göra.
Men hon skrev iaf att man ska tänka på hur man gör...typ. Bara för att skriva nåt.

Jag har pratat med legekontoret i Fillan och jag ska komma dit ti på tolv. Då ska jag KRÄVA starkare medicin.

Höres när jag kommer tillbaka hem.

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0