Mass Hysteria

Datum: 2010-03-04 / Tid: 21:35:15
Nu har vi kosat färdigt. Blev mycket skratt. Tänk om grannarna hade vandrat förbi utanför fönstret och sett våra vilda, sjuka gester och skratt. Dom skulle nog ha blivit avis. Jag kan beskriva detta hus som värme och glädje.

Jag laddar och laddar inför Grön Dag så grymt mycket. Jag kan bara citera ur en av låtarna hur det kommer att vara MASS HYSTERIA!
GREIT!

Nu har jag just laddat hem New Moon som jag tänkte kika lite på innan jag sover.




:)



Jag var tvungen at lägga ut ett papper från dipskålen fram till mej för att skona bordet från fläckar.



Det behövdes



Eller? :P

Ha de!

Billy Bragg- Way over yonder in the minor key

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0