Morning Sverige

Datum: 2010-03-31 / Tid: 10:00:01
Idag blev jag väckt vid 7 av att dom ringde från tandläkaren och han hade gått och blivit sjuk. Jag blev glad för en tiondels sekund av att slippa det jag oroat mej för så länge, men sen kom jag på att jag måste ju titta tänderna så jag hade "turen" att få en tid imorgon klockan tio istället. Yippie. Eller inte. En dag till av att gruva mej.
Hursomhelst kunde jag inte somna om när tanten ringt så jag stoppade i musik i öronen och låg och stirra i taket och väntade på att klockan kunde bli vid nio så jag kunde ringa vicky.

Idag blir det ärenden på stan. Vill få bort allt trist på en gång så jag bara kan ta de lugnt sen. Trodde det gällde tandläkaren oxå men det får vänta till imorgon de.

Nu borde iaf Marie vara påväg till ö-sund. Saknar brudarna, grabbarna och Vita Huset. Men gud va kul jag ska ha här i sverige.
Har till och med glömt bort att det är påsk till helgen.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0