Nya människor och nya upplevelser

Datum: 2010-03-15 / Tid: 17:42:30
Usch vilken ångest jag har att jag inte får jobba. Ändå fast jag känner mej hyffsad och kan jobba senare i veckan så får jag absolut inte göra det enligt doktorn. Fan.

Åkte ner på jobbet till kvart över 3 för att snacka med Grudrun och hämta upp tjejerna. Gudrun hade gått för dagen så jag lämnade in min sjukanmälan i receptionen så det gick ju bra.
Jag fick träffa dom 3 mysiska svenska killarna som kom igår. Dom kommer ända från sthlm och verkar trevliga. Fina var dom å. Synd då oxå att man inte jobbar för då kan jag ju inte bekanta mej med dom. Trist.

Efter jobbet satt vi i köket och surrade, jag hade mina ben över maries och då kände hon på mina håriga ben. Då fick jag den briljanta idén att låna mikkas epilator. Har aldrig testat en sån förut och det var intressant. Marie fick den stora äran att göra det. Det var som att bli tatuerad. Mysigt, kittlande och lite stickande. Sweet.
Måste införskaffa mej en sån när jag har råd.

Nu har jag skallebank så jag ska nog lägga ner datorn lite.

H A D E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0