Pause!

Datum: 2010-03-31 / Tid: 15:53:26
Nu har jag, Vicky och Mikka varit inne i stan. Vi började med att hämta ut mina linser. Skönt. Sen blev det en sallads lunch på älskade coffe house där jag och Erica hängde mycket förut och drack goda kaffedrinkar. Dock blev jag så mätt så jag orkade ingen sån idag. Sen for vi på snutstation och kolla om mina nycklar hade kommit in, misstänker att jag tappat dom för dom finns verkligen ingenstans. Men dom förstörs efter 4 månader och det var nog ett halvår sen jag tappade dom. Har inte tänkt på det nu när jag varit i Norgeland. Pity.

Efter staden for vi hem till min syster och fikade cheese cake som hon hade gjort. Jag är ju inte alls mycket för kakor och bullar och sån skit men den var riktigt god.
Nu har min Vicky börjat jobba, tråkigt att hon ska jobba så mycket nu när jag är hemma. Pity där oxå.

Nu är jag hemma hos pappa min och vilar lite. Blev ju inte mycket sömn alls inatt så jag känner mej lite trött. Måste till lägenheten snart och fixa där. Jobbisch.

Hoppas brudarna har kommit hem till ö-sund säkert och bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0