Promenad, skavsår, blod

Datum: 2010-03-23 / Tid: 13:12:18
Igårkväll fick jag för mej att gå ut och gå en timma vid halv åtta tiden. Det var så skönt att vara ute och gå så jag bara fortsatte och fortsatte. När jag var påväg hem började jag möta så mycket bilar, och precis som jag trodde var det fabriks arbetarna som slutat. Precis då ringde Louise mej och frågade var jag var för klockan var elva. Jag hade aldrig trott att jag varit ute så länge. När Louise ringde hade jag precis korsat över från Sandstad till Hestvika och då är det ca en halvtimma hem. När jag kom i kurvan vid marinan så kom Mikka med bilen och plockade upp mej. Jag har nog aldrig varit så trött i benen. En timmes promenad blev till 4 timmars promenad. Hade lite skavsårskänning där efter att L ringde. När jag tog av mej skorna så var ena sockan alldeles blodig i hälen. Jag och dessa skavsår. Men det såg värre ut än vad det var. Men det var en skön promenad. Var uppe i skogen övanför Grönnbakken, där vi bodde förut, och traskade runt. Tur att jag hade fick lampa med mej med tanke på att det var kolsvart uppe i skogarna. Mysigt hade jag iaf.

Nu väntar jag bara att få åka iväg till la doktor. Jag har tid 15.10 och är så nervös vad han ska säga. Jag vill börja jobba imorn, men har så ont och är stel nu så jag vet inte alls. Får se hur de går då.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0