Rörande

Datum: 2010-03-17 / Tid: 02:19:33
Jag läste en sån himla rörande blogg förut. En kvinna som efter hon fött sitt första barn drabbades av bröstcancer och sedan fick hjärntumörer. Hon har skrivit om kampen. Tårarna bara rann på mej genom hela bloggen. Sista inlägget var skrivet av hennes man i lördags, då hade hon somnat in. Det var det mest rörande jag läst i hela mitt liv.
Min älskade mormor gick bort i cancer i 2008 och det är någonting jag tänker på varje dag. Jag hoppas dom nångång hittar nåt typ av vaccin så var och varannan inte behöver drabbas.
Jag bloggar mer imorgon. Är så tagen just nu.




Jag saknar dej Älskade Mormor.
Det går inte en enda dag utan att jag tänker på dej.
Jag kommer sakna dej varje dag tills vi ses igen.
Sovgott Du Fina Ängel

I will see you again... but not yet... not yet - Gladiator

Kommentarer
Postat av: Frida

vad hette bloggen?

2010-03-17 @ 16:06:09
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0