Stereo Love

Datum: 2010-03-30 / Tid: 01:30:11
Tack och lov att denna dag är slut. Den har inte varit bra alls. Mår inte så illa längre och det tackar jag för. Pallar inte be nå mer till porslins guden.
Mellan illamående vågerna har jag packat sånt som jag inte använder. Men det är alltid lika svårt för tänk om det kommer en dag när jag vill använda den tröjjan åsså finns ligger den i gagaroben hemma i sverige?
Om 5 timmar ska jag upp för att ett möte med min favvo doktor och mer sprutor. Blir fint de. Men kanske ska fundera på att sova nu snart då. Vi får an se.



Denna bild snodde jag från Emmas blogg. Vi påväg till Fillan i söndags.



Snodd från Maries blogg. På Louise födelsedags fest.
Från vänster: Joakim, Mikaela, Jag, Emma, Marie, Linus och Elias



Även denna snodd från Maries blogg. Tjuvig jag är.
Vi som skålade i lördags. Jag ser nöjd ut därnere :)

Sova nu då kanske?

Ses i Sverige imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0