Strålande!

Datum: 2010-03-19 / Tid: 00:11:04
Tidigare ikväll såg jag The Boondock saints. Tvåan som kom elva år efter ettan. Den var så obeskrivligt bra. Det höll lungt samma standard som ettan gjorde. Det var samma tempo och samma humör. Alla gamla skådespelare var med. Lite äldre dock men det var samma. Hur klockrent som helst. Jag har gått runt i ett lyckorus hela kvällen. För första gången på riktigt länge har jag verkligen varit Lycklig. Luck of the Irish Tänk vad en liten film kan göra.
Den slutade så sjukt spännande, vilket betyder att det kommer en trea. Den ser jag verkligen fram emot. Hoppas det inte tar elva år bara ;)
Än en gång, ni som inte sett se den!

Eftersom det är Louise födelsedag har vi haft lite mys ikväll. Det blev vitlöksdippen, chips och varma baguetter. Ett glas vin hade inte varit fel faktiskt. Mysigt som vanligt med skratt och sjuka diskussioner.

Nu ska jag snart sova. Ska bara kika lite på datorn först. Hoppas att det är uppehåll imorgon så jag kan ut och gå en timma.

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0