Suck

Datum: 2010-03-25 / Tid: 15:03:51
Alltid ska det vara detta bekymmer om pengar. Värdelösa jävla papperslappar. Sen så kommer ju såklart alla utgifter på en och samma gång.
Nu när jag är hemma ska jag slänga ut 6000 på sånt som jag egentligen inte vill men måste. Jag är nästan helt säker att jag har ett hål i en tand, två kanske till och med. Men jag har bara råd att kolla det, inte att borra. Sen äre dessa linser som måste hämtas ut. Håret måste göras nånting åt. Kan ju inte se ut som en uteliggare i hövve. Det här kommer inte gå ihop för 5 öre. Faan va jag hatar denna skit. Jag hade ju inte räknat med att lägga ut nästan 1000 norska kronor på läkarbesök inom 2 vecker. Ska ju som sagt tillbaka igen på tisdag och då äre 300 kroner till som ska ut. Okej, jag kommer få tillbaka dom pengarna, men när vet jag inte och det är NU jag behöver dom.
Sverige får vänta på mej lite längre, kan inte åka hem i maj.
Just nu vill jag bara sälja lägenheten, sälja cykeln, sälja i stort sett allt jag äger, säga upp bostaden hos adecco, bygga en hydda här uppe i skogen och leva Ronja Rövardotter liv för jag är så less på detta nu.

Hej Nudlar
Hej sömnlösa nätter.

Kommentarer
Postat av: Mikka

vi kan vara ronja och birk du och jag=) Snart kan vi nog skrika vårskrik påriktigt!

Det kommer att ordna sig gumman.

2010-03-26 @ 12:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0