Tomatsoppa

Datum: 2010-03-19 / Tid: 19:55:43
Nu har vi gjort Fillan. Det var mascara till extra pris så en sån fick följa med mej hem, likaså örhängen, två nagellack och en bag-in-box.
Jag har mått skumt hela dagen. Varit trött, hänging och haft tandvärk i axeln.
Mår inge vidare alls nu. Petade i mej lite tomatsoppa som sitter ända upp i halsen nu känns de som.
Men nu har jag bäddat ner mej i sängen och ska försöka hålla mej vaken ett par timmar till så jag inte somnar för tidigt. Risken finns ju då att jag vaknar vid tolv och är pigg. Det orkar jag inte riktigt som läget är nu.

Hoppas på stor bättring till imorgon då vi ska födelsedags fest här i Vita Huset för Louise. Det kommer mycket folk och jag tror säkert att det kommer bli jättekul. Jag ser verkligen fram emot det.

Ha de bra

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja verkligen. Vilken kämpaglöd!

Så otroligt sorgligt att hon gick bort :( Tror att jag måste fortsätta läsa den när karln förtsätter skriva. Känns som att man vill veta hur det går för Tilda och han.



2010-03-20 @ 09:51:42
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0