Work work

Datum: 2010-03-08 / Tid: 23:15:35
Det var inte så peppande när jag skulle gå till jobbet idag, men när jag satte igång nere i tomteverkstaden så gick det bra. Jag var på packsidan hela kvällen. Var inte i närheten av nån rippe linje, sortering eller skäring av någe slag. Stog lite på nerskäringen i en timma precis när jag började men thats it.
Fan nu när jag skrev rippe så tror jag att jag glömde rippetången i blå dressens bakficka. Satana perkele som marek skulle säga. Jag vet inte hur många tänger jag glömt i bakfickan som åkt med dressen in i tvätten. Ikke bra. Jag hoppas verkligen att jag la in den i skåpet men bara inte minns det.
Får se imorn då.

Imorn ska jag in till Fillan och köpa en linda till mina stackars handleder. Det bör finnas på apoteket.
Funderar även om jag ska sälja iväg min älskade lägenhet. Vill inte men den står ju bara. Får ta en riktig funderare på det.

Annars har jag nog inte så mycket att berätta.



Jag, Marek, Marie och Sophie in action!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0