A new day

Datum: 2010-05-30 / Tid: 15:11:50

Idag tog jag och vicky verkligen en sovmorron. Vaknade vid halv 2 tror jag. Tänkte att jag skulle åka och gratta mamma på morsdag men det är tydligen magsjuka därute och jag tänker inte bli magsjuk när jag snart ska till göteborg. Så det får bli en annan dag.

Förkylningen börjar ge med sig lite nu, inte lika mycke hosta och snor. Tummen upp för de.
Snart ska vi åka till vickys mamma och gratta henne på morsdag, sen får vi se vad vi hittar på. Det är skönt att vara hemma iallafall. Synd att dagarna går så fort bara.

Nä nu måste jag göra nånting så man ser ut som folk. Jag har iaf konstaterat att jag osminkad är inte okej. Jocke trodde jag var bakis när jag dejtades med han igår. Not good.

Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0