Kan ikke sova!

Datum: 2010-05-31 / Tid: 03:16:59

Frustrerande när man absolut inte kan somna för tankarna bara snurrar. Nackdelen med sommaren är dessa ljusa nätter, väldigt positivt när man är ute och så men väldigt negativt när man ska sova. Vicky sover som en liten kulting så jag är all by my self. Stoppade ipoden i örena i hopp om att tänka på annat/sluta tänka men det gick inge bra de heller. Lär ju inte bli tröttare av att jag satt mej här vid datorn men jag pallar inte bara att ligga i sängen och stirra i taket.

Imorgon ska jag in på birsta med min vän Maria och ta en fika. Ska bli så roligt att träffa henne och hennes dotter Amelia. Har ju inte träffat dem sen påsken.

Mindre än en vecka nu tills vi sticker till staden med den sköna dialekten. Jag har väntat 5 år på att se Green Day live igen och nu är det bara 6 dagar innan vi sitter där igen. Lär va mycket grymmare på Ullevi än på skandinavium där vi var sist. Men än en gång hoppas jag verkligen att vi får fint väder.

Nu ska jag kika lite bloggar innan jag gör ett försök att somna igen.

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0