Lite övertid

Datum: 2010-05-08 / Tid: 01:18:52
Äntligen helg!
Sista perioden stog jag och kryddade de kära laxbitarna med Skärgårdskrydda. Gick bra i början men sedan började det svida i näsan och nysningarna kom på löpande band. Vid halv tio kände jag att jag bara ville hem, sekunder efter min tanke kommer linjeledare Mary och frågar om jag vill jobba övertid. Jag sa okej men inerst inne skrek jag NEJ FÖR FAAN!
Så det blev jobb till halv tolv istället för halv elva. Skönt nu i efterhand. Lite extra klirr i sparbössan.

Imorgon ska jag utmana mej själv. Ganska saftigt oxå. Jag ska nämligen till Fillan, på cykel. Marie sa att det är ca 2 mil och nån kilometer, enkelväg. Hoppas jag överlever. Men det ska bli kul. Hoppas på finväder bara annars skiter jag i det.



Lujza och Jag

Kommentarer
Postat av: Frida

satan vad fin du var i håret :D tummen upp

2010-05-08 @ 19:38:09
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0