Maj och snö?

Datum: 2010-05-05 / Tid: 12:55:14
Igår gick det sådär att jobba. Precis när jag skulle ner i fabriken så får jag ett sms av Mikka att hon har passerat gränsen till sverige. Då brast det en gång till. Tårarna rann utan stopp, folk frågade hur det var och det gjorde ju inte saken bättre direkt. Så det var rödgråtna och svullna ögen hela kvällen.
Efter jobbet satt och och pratade med grabbarna mina ett tag innan jag vandrade hemöver. Gjorde ett stopp på bryggan nedanför Marinan och satt där och rensade tankarna lite. Jag älskar att bo nära havet. 

På fredag morgon ska jag och Marie kliva upp vid 6 och fiska. Hoppas på att få nånting.
Jag och Elias har varit och fiskat ett par gånger sen jag skrev här senast och det har blivit lite fisk. Kul.

Nu är det snart dax för jobb vilket jag inte är så motiverad till idag kan jag erkänna. Jag har varit vaken sen halv nio och ögonen svider och vill sova. Blir så himla less på vädret oxå. Det snöar och är maj månad. Men som tur är ligger det inte kvar nånting på marken.

Ha de

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch vad jobbigt med snö den här tiden på året! :( Här skulle det inte skada med lite värme.

Å vad härligt det måste vara att bo nära havet! Hoppas vi kan komma och hälsa på snart! :) Kramar

2010-05-05 @ 15:15:41
URL: http://onewaytorock.blogg.se/
Postat av: Frida

Nu är jag glad igen. Har varit tråkigt när du inte har skrivit :)

2010-05-05 @ 18:36:02
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0