Snart Green day!

Datum: 2010-05-26 / Tid: 00:08:15
Åhh vad jag längtar tills vi åker och ser Green Day. Inte länge alls kvar nu. Ska bli så kul att gå på liseberg oxå. Var ju 5 år sedan nu som jag åkte karusell på riktigt. Annars har jag bara åkt nån på gatufesten eller så. Hoppas på riktigt bra väder så vi får en heldag på liseberg.

Förkylningen blir sämre. Mitt i allt som kom det en urinvägsinfektion. Hoppas jag får bort den själv annars blir det Fillan och legekontoret imorgon.
En fördel med min förkylning är att jag nyser nå kopiösa mängder, och det är såå skönt :)

Nu ska jag fortsätta se på filmen som jag startade ca 20.45, men som jag stoppat jag vet inte hur många gånger.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0