Internet

Datum: 2010-11-21 / Tid: 12:08:51
Nu har jag äntligen skaffat internet. Fixade det igår så nu känner man sig som människa igen.

Jag har även fått jobb. Fram till den sista december och ev längre så jobbar jag på BD fisk. Jag gillar lagerjobb.

Igår var jag in på Birsta en sväng och fixade internet, vid 19 åkte jag till jenny och såg en film. The last house on the left tror jag den hette och den var jättebra. Efter filmen skjutsade jag jenny, Tobbe, Jon och hans brud till alnö och fest. Sen for jag bara hem och chillade. Hämtade dom igen vid halv 2. Tror aldrig bilen varit så tung nångång. I framsätet, Tobbe, i baksätet, Jenny, Melinda, Linus, Woot och Kongo. Tog nästan en timma innan jag var hemma men då var det skönt att lägga sig.

Idag/kväll ska jag till Jenny och Tobbe och käka pizza. Syrran bjur :)

Nu kommer uppdateringen bli bättre här nu när jag har internet.

Ha de så länge

Bjuder på en bra låt såhär på söndagen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0