Seg söndag

Datum: 2010-11-21 / Tid: 15:37:53
Härliga sega söndag. Ibland är det så skönt att inte ha nånting planerat utan bara vara hemma och slappa. Speciellt då jag måste ladda inför en vecka med jobb. Jag är ju inte riktigt van att kliva upp kvart i 6 på morgonen och komma hem runt 5. Men jag klagar verkligen inte, pengar pengar.

Inatt drömde jag att jag var påväg till thailand. Jag längtar så grymt mycket. Det kommer bli ett äventyr att minnas. Jag kommer bli en grym bartender. Efter thai får vi se vart jag beger mej i världen. Jag kommer nog vara kvar här över sommaren medan jag funderar hur min framtid ska se ut.

Nu börjar jag fundera om syrran lever, jag börjar bli hungrig men har inga pengar på telefon så jag kan inte ringa henne. Får hoppas hon hör av sig snart.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0