7 arbetsdagar kvar!

Datum: 2010-09-22 / Tid: 10:22:10
Ja nu är det bara 7 dagar kvar på jobbet. Jag räknar bara ner arbetsdagarna för i helgen kommer vi ha så kul så den kommer bara gå fort. Plus att det mest är jobbet jag vill bort från. Det gör mej inget att vara med mina tjejer.
Igår pratade jag riktigt för första gången med en slovak. I början gillade jag honom inte alls för han tittade bara surt på mej ändå fast jag log mot honom, men ju längre tiden har gått så har han blivit trevligare. Han ler alltid när jag tittar mot honom och brukar skämta till det ibland. Igår stog jag mitt emot honom på vakuum maskin och då pratade vi rätt länge. Han sa att han tyckte att det var tråkigt att jag skulle åka hem, sen pratade vi om slovakien, sverige, norge och lite av allt. Det var kul.

Idag spöregnar det och vädret ser inte ut att bli nå bättre till helgen. Man kan ju hoppas att det bli uppehåll iaf.

Bjuder på en bra låt såhär på morgonen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0