8 arbetsdagar kvar!

Datum: 2010-09-20 / Tid: 23:40:19
Idag blev det 45 minuters övertid. Eller vi började 45 minuter tidigare. Lite extra cash sådär på slutspurten. Nu är det verkligen nedräkning.

På lördag ska vi ha avslutnings fest. Kommer säker bli roligt. Kommer nog bli fullt hus. Men vissa personer kan man ju hoppas kommer hålla sig långt borta. Håller tummarna för det. Men om dom kommer och är otrevlig eller odräglig så är det bara att kasta ut dom, jag kan gärna stå för den biten :)

Jag måste försöka hinna med att fiska nästa vecka om får någon tid och om vädret tillåter. Jag har ju inte dragit upp någon torsk än och det skulle jag vilja göra. Jag var ju så himla flitig att fiska förut och har dragit upp så mycket sej att man inte kan räkna dom på fingrar och tår. Men det blev att jag la det på hyllan när min fiske kompis åkte tillbaka hem till stockholm. Senaste gången jag fiskade var när jag och Emma for iväg helgen före semestern, men det enda vi fiskade upp var ett par sjöstjärnor. Inte helt fel de heller.

Nu ska jag mysa med min vackra kisse som för övrigt börjar bli tjockis. Får se om det ploppar ut några bäbisar om 4 veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0