Choklad och coca cola

Datum: 2010-09-21 / Tid: 23:19:53
Igår hade jag sånt himla sug efter choklad och coca cola. Jag stog och tänkte på det hela kvällen och jag brukar verkligen inte vara sugen på sånt. Om jag blir sugen så är det godis i det stora hela. Samma sak var det idag så då for jag på bunnpris och köpte choklad och coca cola som jag nu snart ska äta upp.

Jobb kvällen gick rätt snabbt förbi, men den började inte bra. Stog på nerskäring och min våg jävlades hela tiden så jag fick släpa den fram och tillbaka genom fabriken för att få någon att fixa till den. Efter den blev fixad så skötte den sig kanske tio minuter sen var det sak igen. Väldigt irriterande. Men resten av kvällen har varit rätt soft.

Nu ska jag slå igång en film på datorn och avnjuta min efterlängtade choklad och coca cola :)



Midsommar stångs bygge



Resultatet. Man tänkter knappt på att den sitter på flaggstången :)



Dethär ska jag gotta mej med nu :)

Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0