Dolmøya

Datum: 2010-09-23 / Tid: 23:59:12
Imorgon ska vi åka på besök till slakteriet på Dolmøya. Jag har sett fram emot det sedan jag kom hit ut för snart ett år sedan och imorn ska vi äntligen åka dit. Dolmøya ligger på andra sidan ön, ca 40 minuter från oss så vi åker dit imorgonbitti och får en rund tur klockan halv elva. Det är alltså där fiskarna slaktas och rensas innan dom kommer till våran fabrik. Jag kommer med en update imorgon efter besöket där.

Äntligen fredag imorgon. Ser så mycket fram emot lördagen att jag önskar att det vore lördag nu. Vi kommer nog bli ca 30 pers, mer eller mindre, så det blir säkert kul.
Nu väntar jag på att lönen ska komma in på kontot. Ska bli spännande att se hur mycket det landar på denna gång. Det är väldigt nice att få lön varannan fredag faktiskt. Känns som man får pengar hela tiden. Men nu är det snart slut med det.



Emma och Jag i maj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0