En bra dag

Datum: 2010-09-25 / Tid: 02:02:52
Sista fredagen på jobbet, sista kvällen, sista våfflorna på jobbet, sista kvällsfikat på jobbet, sista passet med kvällsjobbarna, sista...
Mycket som varit sista idag. Men inte gråter jag för de. Jag ser så mycket fram emot morgondagen så inget kan få mej på dåligt humör idag inte.

Efter jobbet hade vi lite grekisk afton med bröd, olivolja från kreta, fetaost och vin. Väldigt mysigt var det. Nu ska jag snart sova för imorgon kommer det bli busy från morgon till kväll.
Vi ska in till Fillan  imorgon och äta middag på någon kvinnoförening. Det är tydligen folk från olika kulturer som ska laga mat och då får man komma dit och äta mellan klockan 14 och 17 har jag för mej att det var.
Sen ska vi baka, göra bål och tilltugg till festen. Kommer bli kanon bra.

Idag var ju vi ut på Dolmöya och slakteriet. Det var väldigt faschinerande att se måste jag säga. Jag skulle gärna vilja prova på att jobba där. Fick se lite bekanta ansikten oxå, det var ju typ 10 pers som våran fabrik hyrde in för någon månad sedan så några kände man igen. Hade hoppats att få se Sötnosen som vi döpte en kille till men han syntes inte till någonstans.

Nä nu ska jag läsa lite bloggar sen blir det till att sova om jag ska orka med dagen imorgon.

Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0