Förkylning på G

Datum: 2010-09-12 / Tid: 13:21:40
Vaknade imorse med svidande hals och rinnande näsa. Både Marie och Louise har varit/är sjuk och jag hoppas inte att den är min tur nu. Peppar peppar att det bara är nå tillfälligt.

Igår hade vi en jätte trevlig hemma hos Kamila som fyllde år för några dagar sedan. Det bjöds på massa gott och mycket skratt. En riktig tjejkväll!
Det var lite komiskt för både Kamila och Dominika, en kompis till Kamila, är från polen, dom har bott här i typ 2 år så dom pratar bra norska, Lujza som oxå var där är från slovakien och vi tjejer är från sverige. Vi bor i Norge men men det var inte en norsk människa på kalaset. Vi kom fram till att vi inte känner nå norskar nästan. De enda norskarna vi umgås med är Joachim, Sophie och Elisabeth. Inte mycket när man bor i norge. Men jag klagar inte.



Fika bordet!



Söta Kamila



Lujza och Dominika




Lujza, Marie, jag och Louise







Hon lyckades blåsa ut alla 17 ljusen på en gång







Efter några vodkasprite och mojitos:




















En kanon kväll enligt mej.

Nu ska jag värma köttsoppa och lindra min hals.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0