Hemma

Datum: 2010-09-14 / Tid: 15:58:56
Jag kan inte sluta säga hur skönt det är att jobba dagpass. Imorgon är det redan onsdag och snart är det bara 2 veckor kvar tills jag flyttar hem! Wiihoouu!

Förkylningen är lite sämre idag än vad den var igår. Känner mej mer hängig och snuvig.

Har inte så mycket att skriva just nu faktiskt så jag lägger in lite bilder sen helgens fotboll som Marie deltog i.



Nya fotbolls planer. Leröy Midnor är våran fabrik :)



Hela Hitra var där :P



Marie var bara liiiite nervös





Linjeledare Linda i mål











hehe, ser ut som Marie och Linda fajtas om bollen, grejjen är att dom var i samma lag ;)



Louise och Lindas söta dotter Tea



Tjejerna som spelade. Från vänster: brud från Hitra mat, ny svensken Tina, Linda, Marie, Tatiana, Petra och Eva

Nu ska jag bege med upp på mitt rum och slå igång en film. Jag sitter nere i hallen just nu för mitt trådlösa har slagit ifrån igen.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0