Jahapp

Datum: 2010-09-06 / Tid: 13:57:49
Nu har jag precis skjutsat mamma och jenny till båten och håller nu på att ladda för jobb som det finns 0 motivation till.
Det har varit så roligt när dom har varit här. Vi åkte från sundsvall på lördag förmiddag. Resan gick bra men var som vanligt tröttsam. Vi gjorde inte så mycket på lördag kväll, fixade varma mackor och såg en film. På söndagen klev vi upp tidigt och tog en promenad så dom fick se hur det ser ut här på ön. Vi hade sån tur med vädret. Riktigt sommarväder. På kvällen åkte vi in till Fillan och käkade på hjorten, sen blev det yatzy och jag vann nästan.
Idag har vi varit ner och kikat i fabriken, sen hann vi inte med så mycket innan deras båt skulle gå.
Trist att dom har farit hem nu tycker jag.

Nä nu ska jag ta cykeln bort på jobbet.

Hörs när jag kommer hem igen.

Kommentarer
Postat av: Jojjjjoh

Glöm inte att rösta på mig, http://evelinaahli.blogg.se/2010/september/rosta-nu.html#comment. om jag vinner så länkar jag alla som har röstat.



Puss o kram!

2010-09-08 @ 22:07:03
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0