Lång dag

Datum: 2010-09-16 / Tid: 21:40:12
Hello
Idag när det bara var ca 20 minuter innan jag skulle sluta så kommer Linda och frågar om jag vill ha övertid. Kändes motigt med tanke på att jag känt mej febrig och varit frusen hela dagen. Men nu är det gjort. Tiden fick fort och det tackar jag för.
Imorse när vi vandrade iväg på jobbet så regnade det fortfarande. Men tro det eller ej så hade vattnet på vägarna sjunkit undan så vi slapp vada genom en flod. Vägen var dock väldigt trasig men det har dom fixat under dagen.

Nu tänkte jag faktiskt ta och borsta tänderna och gå och lägga mej. Känns som fredag idag, men tur att det är torsdag så det inte skulle vara tisdag eller nåt.

Sovgott så hörs vi efter jobb imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0