Näsblod och ångest

Datum: 2010-09-28 / Tid: 23:20:15
Fick stå och hålla tillbaka tårarna idag halva kvällen på jobbet. Jag bytte pass för jag var in till läkaren med min uvi idag på förmiddagen.
Jag har förstått nu att jag ska åka härifrån, och just nu känns det inte alls nå roligt. Tänk om jag ångrar mej när jag kommer hem och vill tillbaka hit?
Vad gör jag då?
När jag hade jobbar ca en halvtimma stog jag och packade, då började en liten panik ångest attack att komma. Jag kunde inte andas och började hyperventilerna lite smått så ingen skulle se/höra mej. Men det försvann lika fort det kom. Det svåraste var att hålla tillbaka tårarna.
Jag har en sån konstig känsla i magen. En orolig inte bra känsla. Kan inte förklara mej det är så pass att jag har ont i magen av den. Fan fan fan fan fan. Hur ska detta gå?!

Vid klockan nio började näsblodet rinna. Eller spruta rättare sagt. Sprang upp och satte mej tills det hade lugnat ner sig. Sen fick jag stå med två tussar i nästan för jag var så rädd att det skulle spruta igen. Inte alls nå roligt. Men det som var bra med den händelsen var att jag fick sitta och dricka en kopp kaffe med snygg Emilian. Och Junior.

Nä nu ska jag försöka sova för imorgon blir det tidig morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0