Sista Festen

Datum: 2010-09-27 / Tid: 21:25:50
Idag har inte varit någon bra dag. Urinvägsinfektion. Yes. Denna vecka kunde inte starta sämre. Jag mår inte alls nå bra varken fysiskt eller psykiskt. Men det blir väl bättre.

Festen i lördags då. Den blev så lyckad den kunde bli. Alla som vi ville skulle vara där fanns där. Till och med Bosse och Sonja kom. Sonja hade gjort jätte god thaimat till oss. Hon är ju thailändare så det var äkta thaimat vi fick. Mummsigt. Elisabeth hade gjort en supergod cheesecake och Lujza den oerhört fina tårtan med Green Day texten på. Första tårarna kom med Lujza och hennes tårta. Hon hade även gjort varsin tavla till oss. Så himla fint. Andra tåromgången blev när Bosse och Sonja skulle åka och Bosse började sjunga Vem kan segla förutan vind. Tredje gångne gillt blev när Kamila och Sophie kom, de hade med sig varsin liten mjukishäst till oss och ett kort där dom hade skrivit sån fin text.
Tack alla kära vänner för att jag fått lära känna er!
Jag kommer aldrig glömma er och varför ska jag göra det när vi snart kommer träffas igen?



Brudarna!



Gänget



Jocke var så fin i skjorta kvällen till ära



Finste tårtan jag sett! Dom tre blommorna är jag, emma och marie <3



Fina Lujza



Dom fina tavlorna vi fick av Lujza. Bilden lånad från Louises blogg.



Sonja



Elisabeth är fotograf



Vladimir, Jag och Marie



Tårtkalas



babesen



<3



Joachim













Elisabeth visar verkligen hur god hennes cheesecake var :)

Ja det var några bilder sen lördagen. Jag ska lägga upp flera bara jag får dom av dom andra tjejerna.

ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0