So take the photographs and still frames in your mind..

Datum: 2010-09-26 / Tid: 22:44:31
...hang it on a shelf in good health and good times.

Det var orden som stog på den oerhört fina tårtan Lujza gjorde till oss. En liten text från Green Days Good riddance. Då kom dom första tårarna för kvällen.

Festen var superkul. Det kom mycket folk och alla verkade ha trevligt. Vi fick fina presenter av fina personer.

Jag ska berätta lite mera om det imorgon och lägga upp bilder för nu måste jag försöka sova om jag ska orka kliva upp imoron när klockan ringer kvart över fem.

Ha de


Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Detta är en av de bästa låtarna måste jag få tillägga. Älskar dom gamla låtarna mer än dom nya :)

2010-09-27 @ 22:20:14
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0