@ Sweden

Datum: 2010-09-02 / Tid: 15:31:23

Efter en lång körning igår så är jag nu i sverige.
Stannade på max i birsta igår och köpte med mat till mej och syrran. Hur gott som helst. Såg en film, sen blev det sängen.

Imorse var jag till den hemska tandläkaren och det gick bra. Men dom kunde inte göra klart allting utan jag måste tillbaka!
Idag drog dom en tand, har ont i truten nu, granntanden ömmar av någon anledning, sen borrade dom ett hål. Ska göra samma sak nästa gång, borra ett hål och dra en visdomstand. Men men, bara att gilla läget.

Nu sitter jag hos vicky och vi ska snart dra in på birsta och kika. Var in med syrran efter tandläkaren och köpte en extern hårddisk. Väldigt behövligt och än så länge är jag nöjd med den. Liten och lätt med stort minne.

Får se om jag får nån tid att blogga annars hörs vi på lördag när jag är back in action i norge.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Jojjjjoh

Ha en fin fredags kväll! :)

2010-09-03 @ 20:03:30
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0