Tisdag den 21:a september

Datum: 2010-09-21 / Tid: 10:51:19
Jag vaknade för en timma sedan. Helt okej. Tänkte slöa hela dagen nu innan jobbet.

Måste berätta en rolig grej som hände i fredags.
Jag och Emma står vid köksbänken och lagar tacotårta, det knackar på dörren och någon kliver in. Vi trodde såklart det var nya svensken Alexander som kom för han skulle komma, så vi tänker inte mer på de. Antar att han går in till Jocke i vardagsrummet. Sen efter en liten stund ser vi någon i ögonvrån som inte är Alex utan något äldre med mustasch. Då var det någon som samlade in pantflaskor till någon förening. Hahaha, han måste ha trott vi var konstiga när vi bara skiter i vem som kommer innanför dörren. Men han skrattade iaf när Emma sa att vi väntade besök och att det var därför vi inte var kollade vem det var. Men han fick lite pant och vi är med och tävlar om en fruktkorg. Om vi vinner så hoppas jag att den kommer inom nästa vecka för sen är vi ju inte här.



jag, mikka och lujza för några månader sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0