Torsdag eller fredag?

Datum: 2010-09-23 / Tid: 11:57:50
Konstigt att det är torsdag idag när det var torsdag igår :P

Känns inte alls nå roligt att gå till jobbet nu. Det är skit skum stämning nere i produktionen. Folk pratar bakom våra ryggar och eftersom de pratar världens skummaste språk så har vi ingen aning om vad som sägs och har ingen chans att försvara oss. Jag fattar inte hur vi kan ha umgåtts med Miro och Marek som dom beteer sig nu. skruvarna ha lossnat helt i deras huvuden och man blir ju mörkrädd för hur dom håller på. Skönt att veta att jag aldrig kommer träffa på dom ever again efter nästa vecka.
Vi pratade med Regiane igår, en jättegullig tjej som vi jobbar med, och hon känner oxå av stämningen därnere. Som en tickande bomb ungefär. Obehagligt.

Igår stog jag och Emma på nerskäring. Kom att tänka på en sak då. Tänk om nån skulle få nån riktig snetändning på någon annan, och håller i en kniv. Vilka jäkla kniv slagsmål det skulle kunna bli. Blodigt värre. hehehe.

Till helgen tänkte jag börja packa ihop lite av mina grejjer. Eller iaf börja samla saker som jag har runt i huset. Är så rädd att jag ska glömma något och det vill jag inte. Ska bli så spännande att komma hem och se min lägenhet :)

Nä nu ska jag snart fixa lite käk och sen göra mej klar för jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0