Bangla Road!

Datum: 2011-04-01 / Tid: 10:51:25
Dagen har flytit på lika bra som alla andra dagar. Fick 100 % på provet om jäsning, destillering, vodka och tequila. Supernöjd!

Hade teori imorse. Rom och Gin ska vi ha prov på på måndag + drinkar såklart som vi har varje dag. Sen var det freepour stationen, lunch, flair och sen barträning. Vi stoppade lite tidigare idag och gick ner till baren i loungen där alla fick blanda en varsin drink på riktigt (eftersom vi anväder färgat vatten till dom i baren på taket) och sen smaka på alla. Mumsigt.

Ikväll blir det bowling och öl med lärarna, sen tillbaka för välkomstmiddag och efter det bangla road. Kommer bli en rolig kväll. Tror alla behöver slappna av och släppa skolarbetet en kväll.

Jag har tagit bilder på drinksmakningen förut så jag ska lägga upp dom när datorn tillåter!

Puss, hej

Kommentarer
Postat av: Faster

Jag vet Lina!! Du får öppna en egen bar i Sundvall när Du kommer hem och har arbetat utomlands ett tag!

Skulle kanske behövas i den här stan?!/ Faster

2011-04-01 @ 17:47:58
Postat av: Pappsen

Jag håller inte med Faster riktigt. Jag tror den här stan kommer att vara för liten för dig Lina! Du ska söka dig dit du får verklig uppskattning och ruggigt fet dricks för dina skills :-). Om nån vecka eller så börjar väl vattenfestivalen hos er. Blir ni inte blöta av regn så lär det väl ordna sig ändå....Kraam P

2011-04-02 @ 08:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0