Bangla roooad take mee home...

Datum: 2011-04-23 / Tid: 01:46:15
to the place, I beeelong, rock city, mountain maama, take me hooome bangla road!

den låten känner nog alla igen ;)

Nu är vi hemma efter ännu en kväll på bangla road. Kvällen startade i vanlig ordning nere i loungen. När vi skulle beställa drinkar så fanns det ingen bartender nere så jag fick agera bartender  till mej, carro och Morten. superkul!
Tyvärr så började det spöregna och världens åsk väder drog förbi. Men tack och lov slutade det vid halv ett and then we go bangla!
Vi började hos Nu. Spelade lite 4irad och kollade på jackass på tv:n. Sen gick jag och carro på hollywood och dansade några minuter innan vi drog vidare till Rock city där Tim, Fredik, Zeb, sandra och Ronnie var. Kollade live band där sångaren var svensk. Dom spelade metallica och det var inte mej emot. Sen for jag och Carro på äventyr med Tim och Zeb. Hahaha. Det var en liten upplevelse det oxå.
Klockan är i skrivandets stund halv 8 på morgonen och carro sover som en stock. Ska sova nu jag oxå så jag orkar med en till kväll på bangla. Imorgon åker dom flesta hem :(



Slagen hjälte! Vi hade ULTRA kul när vi kom hem. Spelade på gitarren jag fått. Gick lös i trapphuset och väckte förmodligen hela hotellet men det är bara kul :)

Nu ska jag sova! natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0