Beer frisbee

Datum: 2011-04-09 / Tid: 11:57:16
Gårdagen var galen. På tok för galen.
Vi körde barträning och free pour på förmiddagen, efter lunch gick vi upp i baren och gjorde ett breakdown, sen ner i baren i loungen och blandade veckans alla drinkar. Det fanns några favoiter där faktiskt. Sen gick det utför...
Vi skulle köpa med oss minst 10 öl var och mötas nere på stranden. Sen spelade vi beerfrisbee hela eftermiddagen. Det slutade med att alla var kalasfulla. Det sista jag minns av den eftermiddagen var att Fredrik hällde en hink med isvatten över mej när jag satt på solstolen min. Sen är det ett glapp där innan jag sitter nere i loungen och käkar tonfisksallad. haha. Klockan 20 var vi på bangla road och firade flairkillen som fyllde år. Jag var kvar där till klockan 6 imorse. Spelade jackpott med ett thailändskt äldre par. Mysiga människor. Dom bjöd på käk och jägershottar. Fick en lektion i thaiboxning av Tim. Det var kul. Dock minns jag inte så mycket men jag tror det var kul iaf. Tiden gick jättefort och vips så sitter jag där själv utan mina vänner. Ingen aning vart dom tagit vägen. Väntade in svenska Liselott som jobbar i baren där. Hon slutade klockan 6 så då gick vi på burgerking och sen hem hit och käka. Sen slocknade jag som ett ljus. Det var en rolig dag/kväll. Tyvärr så blev min kamera stulen. Blev rätt så less då kan jag lova. Idioter det finns. Bara till att köpa en ny då. Jävligt onödiga pengar.
Imorse vid elva tog vi en tuktuk in till mcdonalds och käka. Sen har vi legat vid poolen och stekt. Börjar få lite färg nu. Inte längre blek som en leverfläck på en alvedon.

Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt. Blir nog en tur på bangla skulle jag tro.

Nu ska jag försöka få lite liv i Carro som ligger på Hannas säng och sover. Hon är lite sliten efter gårdagens bravader. Hehehe

Ha en bra dag Sverige

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tur att det "bara" var kameran som blev stulen den här gången och inte körkortet, bankkortet och annat..... .;-(

2011-04-10 @ 09:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0