Från skabb till Lyx!!

Datum: 2011-04-27 / Tid: 11:38:35
Inatt har jag varit jättedålig. Jävla mage alltså. Imorse gick carro på apoteket och köpte med sig halva hem till mej. Haha, men det känns bra nu iaf. Superpiller.
Vid tolv sa vi bye till vårat gröna skabbiga rum på Little mermaid och lämnade Karon för att återgå till Patong igen. Innan vi for så kollade vi upp ett hotell på internet som verkade rätt bra och billigt. Vi tog taxi hit från Karon och det visade sig inte vara så billigt som vi trodde. Tvärtom var det jävla dyrt. Men vilket hotell sen!
Jag har aldig varit på nå lyxigare hotell i mitt liv. 3 Pooler, gräs och grönt överallt, och det ligger på stranden så vi har pendlat mellan poolen och havet. Rummet är hur nice som helst oxå. Tyvärr är det så dyrt att vi bara har råd att stanna en natt men shit vad vi ska njuta!



Rummet :)



Platt tv med dvd biblotek :)



Några skumma men rätt goa frukter :)



Sängen



Skithuset



Vi har till och med badkar :)



Utsikten från balkongen



Vi solade på gräset



Bara ett par trappsteg ner så är vi på stranden :)



Härligt!













Superhotell verkligen. Synd att det är så dyrt bara.
Vi kommer få frukost imorgon, sen är allt i minibaren gratis, det finns spa med bastu som man får använda. Sen visas det film mellan 8-10 ikväll. Lite olika grejjer.
Det är även vakter som går runt området. Här trivs jag och Carro.

Ska ta lite mer bilder och lägga upp sen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Vad underbart ni verkar ha det! Lite avis är jag allt. Jag hoppas man hinner se dig när du kommer hem så att du inte bara flyttar :)

Kram

2011-04-27 @ 12:20:28
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Broder Mattias

Ojojoj det var inte dåligt! :)

2011-04-27 @ 13:37:29
Postat av: Mamsen

Det ser verkligen fint ut, passa på att njuta!

2011-04-27 @ 17:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0