Godmorgon sverige!

Datum: 2011-04-13 / Tid: 07:19:02
Här är det lunch tid nu. Har precis käkat efter en slapp dag på skolan. Lite trist ändå att nyår infaller nu för det missas så mycket i skolan. Har prov imorgon på öl, mycket man måste kunna plus 8 drinkar med mycket ingredienser. Jag skippar nog bangla ikväll och pluggar istället. Trots att vi börjar 12 imorgon så får det bli tidig morgon så jag hinner plugga lite så oxå.
Vattenkriget är i full gång ute på gatan. Ska ner alldeles strax jag oxå. Måste bara ladda vattengeväret först. Haha.
Annars är allt som vanligt härnere. Varmt som en bastu men jag mår bra. Trivs så bra när jag är utomlands och har inte haft hemlängtan en enda gång. Klart jag saknar vänner och familjen men inte själva hemma. Min kisse saknar jag såklart oxå. Längtar tills jag får mysa med henne. Mammas älsking!

Nu ska jag springa ner och köpa ett EBS linne, ladda geväret och ge mej ut på gatorna! Weehu!







Bilder sen gårdagen

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Gomorron Lina, för här är det morgon. 08,10 närmare bestämt. Rutinerat av dig att plugga i stället för att gå ut och "bangla". Det är ju trots allt det du åkte till Thailand för att göra. Det var ju liksom det primära. Kom bara ihåg att ha rätt inställning så kommer det här att gå som en räkmacka. Det är jag helt övertygad om. Kramar till dig gumman min!!

2011-04-13 @ 08:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0