Helgen

Datum: 2011-04-04 / Tid: 15:59:54
Som lovat tänkte jag dra en resumé av helgen. Fredagen började med bowling. Mina roomies, norska Mikki och jag på en bana. Det bjöds på öl och grejer så det var inte dumt. Vid halv 8 tiden for vi tillbaka till skolan och gjorde oss lite mer redo för utgång innan det bjöds på tacobuffé. 500 drinkar och 3 shottar senare drog vi iväg till bangla road. Vi drog förbi baren där den 15:e bästa flairkillen i världen jobbar och shit vad han är duktig. Jag ska ta med mej min flair flaska dit någon dag så han får signa den.
Sen drog jag, carro och några svenska killar som gick kursen före våran till white room. Där hade dom billiga buckets. Hinkar med sprit med andra ord. Farliga grejjer. Men riktigt kul.





Min roomie Hanna och Mikki



Bowling



Jag och Carro



Välkomsmiddag i våran lounge



4 irad är ett måste i Thailand



Flairkillen



Ser ni vad som står på hans tröja ;)



Farliga buckets på White room



Nam nam :)

Det tog alldeles för lång tid att ladda upp bilder så jag hinner inte med lördagen. Får ta den imorgon eller efter jag lärt mej drinkarna.

Till imorgon har vi: Sex on the beach (USA style) Sex on the beach (Europa style), Singapore sling och orginal versionen av Singapore sling.

I nästa inlägg ska ni få höra historien om då min kära lärare spelar av mej lite mer än 1000 bath på jackpot. Damn him!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0