HÖGSTA BETYG OCH MER DÄRTILL!

Datum: 2011-04-21 / Tid: 11:27:55
Igår banglade vi fram till klockan 6 ungefär, sen upp klockan 9 för frukost och städning av baren. Vi har just kommit ner. Städat från klockan 10-16. Jobbisch. Vi blev inskickade på kontoret en efter en för att få diplom och få reda på betyget.
Jag var sist in och var så himla nervös hur det hade gått. Fredrik visade mej först drinkprovet 100%, började skaka lite lätt, visade teoriprovet 100%, tårarna börja bränna, sa att jag klarat freepour provet, började storböla. Jag har aldrig i mitt liv gråtit av glädje men det gjorde jag verkligen idag. Fredrik sa: Jag ger dej det fetaste A:et jag nånsin gett till någon och du är stjärnan i klassen. Sen fick jag även hans visitkort och får ange honom som referens. Det är inte dåligt att få referens av Kungen i baren. Helt sjukt. För första gången är jag riktigt stolt över mej själv. Jag åkte hit med målet att få ett A och jag fick ett stort A. Men det är ingenting jag fått gratis. Jag har pluggat stenhårt varje kväll flera timmar och det lönade sig. Shit, vad jag är lycklig.

Klockan 18 ska vi träffas nere i loungen, ta några drinkar och sitta och surra. Sen har vi reservations på svenska resturangen Harrys där det kommer bjudas på buffé. Then we go bangla!
Kommer bli jätteroligt men tyvärr så är det ju sista natten med gänget och det är mindre kul.

Nu ska jag in i duschen.

~I aimed, and I scored~

Kommentarer
Postat av: Pappsen

You aimed and you fuckin´scored Lina!!! Jag är så himla stolt och glad för din skull. Stort GRATTIS och massor med pussar och och kramar!

2011-04-21 @ 12:11:43
Postat av: Mamsen

Stort GRATTIS!!!! Jag visste att du skulle klara det, du är såååå duktig :))

Ringer dig nåt i helgen.

Kramis

2011-04-21 @ 15:09:32
Postat av: Louise

Jag är så glad för din skull Elina!! Grymt!

2011-04-21 @ 18:56:17
Postat av: Anonym

Fan vad du är duktig!!=)

Du kommer att blir grymmast i baren i sommar!

Kram på dig!

2011-04-22 @ 08:32:35
URL: http://saur.blogg.se/
Postat av: Faster

Jag visste det!!! Grattis Elina! :)

2011-04-25 @ 10:26:27
Postat av: Lindis :)



DU ÄR GRYYYMMMM!!!!! Å as snygg tatoooo :) Inte alls för stor ;)



Du rockar :)

2011-04-26 @ 14:54:54
Postat av: Lindis :)



Citerade du även Jim Carrey från Liar liar?! :P



I aimed, and I scored,

no further questions your honor :P



Rooockar!!!!

2011-04-29 @ 09:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0