Karon

Datum: 2011-04-25 / Tid: 05:07:25
Godmorgon!

Nu ska vi bara packa våra grejer sen lämnar vi älskade skolan och flyttar till Karon istället. Men vi kommer nog tillbaka hit innan vi far hem. Vi får se vad som händer.
Småhes och ont i halsen har jag. Men hoppas det går till sig.



Dagen efter song kran hade vi workshop uppe i baren. Vi gjorde, strawberry daiquiri, banana daiquiri, strawberry margarita, irish coffe och kaffe karlsson. Alla inklusive lärarna var tok bakis men det blev några drinkar ändå. Fredrik tänkte tvinga mej ta av brillorna på kortet men jag var envis och han gav sej. 1-0 till mej!!



Denna bild döpte Fredrik till Ultra bakis. Hahaha, stackars niklas.

Nu måste jag sätta igång att packa så vi kommer iväg till Karon nångång.

Får se när jag kan uppdatera nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0