Ny vecka, mycket nytt att lära

Datum: 2011-04-04 / Tid: 12:23:24
Helgen har varit jättebra. Vi körde en tvådagars på bangla och det fick man lida för igår. Jag tänkte återkomma lite med helgens bravader och bilder senare idag.

Dagen började som vanligt med morgonprov. Drinkar, rom och gin. Det gick bra så jag hoppas jag får 100 % på de. Vi hade ju prov varje dag förra veckan och jag fick alla rätt på alla proven och det är jag nöjd över.
Sen var det upp på taket och öppna baren. Nu har vi äntligen fått sol till patong och det var väldigt mycket jobbigare då. Varmt som satan uppe på taket. Huvudet hängde inte alls med och det har aldrig gått så dåligt som det gjorde idag. Flairingen var en katastrof! Fick ju fan skämmas. Sämst i världen känns det som just nu iaf.
Efter skolan sprang vi tillbaka upp på taket för att bada i poolen. Nice. Dock har jag händer och fötter som Hulda 83 år :)

Nu ska jag bara göra mej klar, sen blir det nog ut och käka någonstans.

Som sagt återkommer jag med helgens bravader ikväll.

<3

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tack!! Äntligen en uppdatering av bloggen. Skönt för er att solen tittar fram igen. Det gör den faktiskt här också men och det är hela 10 grader. Kämpa på i värmen och tänk på oss norden. Var och hälsade på Lill-Isa igår, världens snällaste och finaste katt :-)) Kramar till dig från P

2011-04-04 @ 13:55:31
Postat av: Pierre Hammarström

Man kan inte vara sämst i världen ifall man har 100% på alla prov :) Kämpa på, du vänjer dig snart vid värmen och solen.



Hälsningar Fam Hammarström! :)



2011-04-04 @ 14:58:22
URL: http://pierrehammarstrom.blogg.se/
Postat av: Lindis :)



Glömma de att du är sämst i världen :) Då skulle du som sagt ovan inte få hunka % på proven :)



Hoppas du vänjer dig vid värmen, kan tänka mig att de är som att stå i en stekpanna :P



Annars kanske du få ta ett besök i isboxen ;)



Pussar och Kramar!! Linda.

2011-04-04 @ 15:56:49
Postat av: Mamsen

På tal om Hulda...du vet vad jag har sagt - HELOSAN!!! :))

Jag har försökt ringa dig men har bara kommit till rösten "ditt samtal kan inte kopplas fram..." Får göra fler försök. Ha det nu så skönt i solen och värmen.

Pussis

2011-04-04 @ 20:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0