Songkran

Datum: 2011-04-14 / Tid: 15:23:18
Nu är Songkran över. Det thailändska nyåret. Ni som inte var med kan aldrig föreställa er hur det var! Så himla galet och roligt.
Vi stog här utanför och sprutade ner folk, drack öl och tequila till omkring 4 tiden tror jag. Tanken var att vi i samlad trupp skulle åka in till Bangla. Jag och 3 till fick inte plats på flaket så vi tog en tuktuk in istället. När vi kom till beachroaden ville hanna och niklas bada. Jag ställde mej på en strandbar och väntade men dom kom aldrig tillbaka. När jag insåg att dom var borta så började jag gå bort mot bangla road och förhoppnings hitta nån av mina vänner. Carro åkte med på flaket och henne såg jag inte förrän jag kom hem. Lite synd.
Jag hamnade iaf på en bar med massa australienare. Vi hade sånt sjuktvattenkrig där och jag tror aldrig jag skrattat så mycket i hela mitt liv. Träffade ett par killar från england där oxå som jag hängde med. Dom trodde först att jag var från amerika. Dom vart chockade när jag sa att jag var svensk. You have perfect english sa dom. No swedish accent at all. Det var lite roligt att höra.
När jag lessnat på australienare och engelsmän och saknade mina klasskamrater så gick jag iväg mot bangla road. Gick till flairkillens bar och där var det alldeles tomt. Bara Rasmus där. Klockan var bara halv 8 så det var inte så konstigt. Jag stog bakom baren ett tag och när det kom gäster så fick dom en salva av mej. Det är jättestort där den baren ligger. Massa små baren överallt bredvid varandra så jag sprang runt och hade vattenkrig med alla barerna där. Igår var jag odödlig.
Jag vet inte riktigt vad klockan var när jag for hem. Var kanske bara tolv nånting. Sjukt rolig kväll. Har aldrig varit så blöt nångång och kommer aldrig vara det igen. Man är torrare om man duschar bara.

Idag var inte lika rolig som igår. Mådde inte alls nå bra när jag vaknade och ångesten över att jag inte pluggat på provet gjorde inte saken bättre. Dock hade ingen pluggat så jag var inte ensammen. Alla var bakis, till och med Fredik och Tim. Fredrik har terrat mej hela dagen bara för jag varit dålig. Fått många slag i huvudet och nyp varje gång jag råkat somna till. Idiot.
Han och tim har flyttat hit till skolan nu och Tim sa att ingen får under några omständigheter knacka på deras rum en lördag eller söndag. Bara om vi är sjuka och då ska det tydligen vara så illa att vi tappat båda benen och armarna. Om vi tappat hjärnan då frågade niklas. Som svar fick han: Ingen av er har några hjärnor så det spelar ingen roll. Hahaha. Charmiga dom är.

Imorgon är det skola till klockan tolv, sen ska vi alla åka på party cruiser och sen till Bangla. Har inte alls någon lust men dom lär inte ta ett nej. Då lär dom släpa mej i benen upp på båten. Usch, less på att festa nu. På lördag ska jag ABSOLUT inte på bangla. Måste ha huvudet med mej helt i veckan när vi har final exams.



Redy for waaar!



Utanför skolan. Jag står i loungen och knäpper



Nere i loungen. Kolla in Ronnies målning :D



Fredrik offrade sin instruktör tröja för att vi skulle få röda band. Därför det står instructor i hans panna.

Nä nu ska jag plugga på drinkarna vi har i prov till imorgon. Ragnar, Lennars, P-2, P-3, Geting och Vanilla sky.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vad fin du var! :)

Nu har jag sett den där duktiga flairkillen på film, han är ju riktigt grym! :D

Puss & kram!

2011-04-14 @ 19:09:40
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Du ser ut som värsta gerillakrigaren, häftig :)

Lycka till med pluggandet.

Kramis

2011-04-14 @ 19:29:16
Postat av: Pappsen

Värsta Rambo-looken och fetaste rambo-bössan! Härliga bilder Lina. Tycker ni ska knacka knogarna illröda på instruktörernas dörrar till helgen ;-)Kramar till dig!

2011-04-14 @ 20:54:39
Postat av: Lindis :)



Faan va roligt!! :)



Är du less på att festa? Haha :P



Hoppas du har de lika bra som de verkar strumpan!!



Puss och kraam! // Linda.

2011-04-15 @ 08:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0