Sorgligt!

Datum: 2011-04-18 / Tid: 11:39:14
Usch vad tråkigt att skolan snart är slut. Jag kan ju erkänna att jag är jävligt less på att plugga 1000 timmar varje kväll men jag skulle lätt kunna plugga några veckor till. Allting är så roligt här. Men nu kommer ju alla snart åka hem och lämna mej här. Fredrik och Tim som varit här 8 månader far, Rasmus som varit här 6 månader far, alla skolkamrater far, dom man lärt känna lite som bor här på skolan far... men samtidigt vill jag inte åka hem heller. Jag får hänga hos Nu (flairkillen) så har jag någon att prata med. Hade för mej att rasmus skulle stanna några veckor till men ikke!

Idag har vi stått uppe i baren för näst sista gången, gjort ett breakdown för näst sista gången. Tråkiga tankar. Jag kommer till och med nästan sakna att Fredrik och Tim alltid är elak med mej och trackar ner på mej. Då är det illa :).
Jag hade ju planerat att gå på boxning ikväll, det är ju titelmatcher. Men mitt i allt pluggande och banglande så har jag helt glömt det. Fredrik påminde mej alldeles nyss. Han och Tim har köpt biljetter men jag kan verkligen inte gå. Jag vill men jag måste plugga. Vi har ju våra första final exams imorgon. Egentligen har jag inte ens tid att ligga här och slöa utan jag skulle vart uppe på taket och free poura. Jättenervös inför det! Gud ge mej styrka!

Det kommer gå bra, det kommer gå bra, det kommer gå bra....

Kommentarer
Postat av: Louise

Det kommer gå bra <3

2011-04-18 @ 14:00:34
Postat av: Mamsen

Precis rätt inställning - det kommer att gå bra!

Kramis /Mam

2011-04-18 @ 14:42:15
Postat av: Broder Mattias

Good luck :)



2011-04-18 @ 16:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0