Strandbilder

Datum: 2011-04-07 / Tid: 10:16:33
Nu ska jag göra ett försök att ladda upp bilderna från strand lektionen igår




Flairlektion



Fredrik instuerar



Bananbåten vi åkte med ser ni där på bilden



Vi har fått lära oss att kasta upp flaskan och fånga den stående på ovansidan handen :)



Jag lyckades faktiskt fånga den :)





Fredrik bjöd på öl



Rasmus och Niklas



Några gick det iaf innan internet börjar lagga.

Dagen idag har varit som alla andra. Vi har fått slutprovet för free pouring och på det kommer vi göra 42 olika pours. Jag testade idag på lektionen att göra som det stog i provet och skriva upp hur mycket jag fick. När jag räknat ihop alla poängen hade jag 350 poäng. Det är ett C. Jag skrek nog rätt ut: Faan va jävla dåligt. Fredrik kom och fråga vad jag fick och sa att det är ju TOK bra poäng. Skit bra verkligen. Det tycker verkligen inte jag. 355 är ett B och minst så mycket vill jag ha. Det är nog omöjligt att få ett A för då måste man ha 95% klockrena pours. En enda person har lyckats få 96% och det var en lärare som var här förut.

Imorgon har vi prov på whiskey, som vi för övrigt fick smaka idag, massa olika sorter och alla smakar lika illa. Den enda som möjligtvis går att dricka med lite cola är jack daniels.
Sen har vi 6 nya drinkar: Apple jack, San fransisco, side car, white lady, classic lime daiquiri-up och velvet hammer.
Det är bara att sätta igång och plugga nu med tanke på att ikväll är det THAI BOXNING på schemat. Kommer bli såå roligt. Vi ska möta upp Fredrik och Tim nere i loungen klockan åtta och ta tuk tuk till stadion. Kommer nog komma hem vid tolv halv ett inatt och då är det gonatt ;)

Nästa vecka är det nyårsafton härnere. Ska berätta mer om det senare men jag kan säga att det kommer bli galet!

bye bye


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Skoj att se lite bider igen. Mam blir inge avis alls kan jag säga ;-) Kramar!

2011-04-07 @ 12:33:28
Postat av: Broder Mattias

Härliga bilder Lini! :)

2011-04-07 @ 18:15:10
Postat av: Mamsen

Det ser härligt ut, kul att få se lite bilder :)

Puss o kram

2011-04-07 @ 22:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0