Thaiboxning!

Datum: 2011-04-07 / Tid: 19:36:10
Nu är vi hemma efter en grym kväll på Patong boxing stadium. Helt sjukt vilka matcher. Det var 8 fighter och de som började var bara 6 år. Men jag kan lova att jag inte skulle vilja slåss mot någon av dem.
Det var en kille från USA som mötte en thailändare och jag frågar Fredrik som satt bredvid vem han trodde skulle vinna. Han trodde den blåa och tur för mej för trodde stenhårt på den röda (amerikanaren) Jag ångrar att jag inte satte in en slant där för amerikanaren knockade thailändaren i första ronden. haha. pluspoäng till mej!
Våran svenska vän daniel fightades mot en australiensare och tyvärr förlorade han på poäng. Men han var jätteduktig. Jag bettade 100 bath på honom med en liten thailändare. Har nog aldrig sett någon lett så mycket när Danne förlora.
Efter matchen så ville han att vi alla skulle komma bakom där omklädningrummen är så han fick ta en bild tillsammans med oss. Vi var ändå 13 elever och 2 lärare som kom för att se honom fightas och han var så rörd att han började grina. Lill vännen. Han tyckte det var guld värt att vara så långt hemifrån men ändå ha så många supportrar.
Den 18:e kommer jag vara tillbaka på stadion för då är det titelmatcher!
Lär bli väldigt mycket tryck där då. Man kanske ska börja med Mai Tai? Eller jag håller mej nog bara till drinken.

Imorgon är det fredag och då får vi se om dom hittar på nå roligt åt oss. Vilket fall så kommer det sluta på bangla road för flairkillen fyller år imorgon så alla ställen kommer fira honom. Får inte missas!

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon till whiskey och drink prov. Klockan är ändå lite över halv ett här nu så det blev rätt sent.

Natti natt

Måste bara säga att jag brände mina fötter och smalben igår på stranden. Smalbenen är inga smal ben längre och på fötterna har jag inga fotknölar. Så himla svullen. Aj aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0