@ Arlanda

Datum: 2011-08-29 / Tid: 13:36:36
Nu har jag checkat in mitt bagage, som för övrigt vägde 21 kg. Men dom brydde sig inte om det där extra kilot. Tack killen i inchecknings båset.

Nu är det en timma innan jag ska boarda. Fram tills dess ska jag ringa nära och kära och säga hejdå.
Det var så himla kul att träffa Maddis. När jag känner mej nöjd i thailand och känner mej redo att komma tillbaka till sverige så ska jag definitivt stanna ett par nätter och Maddis och Simon.

Har inte så mycket mer att säga nu förutom att jag har en lång resa framför mej.

Kommer sakna alla jättemycket men dom finns ju kvar. Maami och Paapi :( <3

Vi hörs i Thailand.



Swedenglish bar @ phuttasa residence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0