Nakenhet och polisjakt

Datum: 2011-08-29 / Tid: 00:23:22
Hej igen!
Efter förra inlägget så somnade jag på tåget. Sov som en gris tills att det är en karl som petar på mina ben och vill sätta sig. Hade råkat tagit upp hans plats oxå. Trött och förvirrad frågar jag honom vart vi är. Tydligen var vi i gävle så det var bara att somna om. Sov så himla skönt, bortsett från lite drömmar om att jag av någon konstig anledning klev av på en station före sthlm central och massa blött gräs på golvet i min flyttstädade lägenhet. Hmm...

När jag klev av tåget så ser jag min vän Ann! Hon hade åkt med samma tåg som mej och det hade jag ju ingen aning om. Så jag surrade med henne och hennes sällskap ett tag innan jag mötte upp Maddis och Simon utanför tågstationen.
Det var så himla roligt att träffa dom.
Dom har precis flyttat in i sin nya lägenhet som dom väntat på i 2(!) år. Huset är helt nybyggt och det luktar nytt överallt. Lägenheten är superfin. Ljus och öppen.
Har även fått träffa simons mamma som oxå övernattar här.

Jag och Maddis har bara myst och pratat hela dagen. Som sagt har jag inte träffat henne på snart 3 år men det känns som igår. Bara det att vi har lite mer att uppdatera oss om :)

För en timma sedan sa vi godnatt. Jag stog och letade efter toalett grejjerna i min resväska när jag har någon skrika: "STANNA"utanför huset och det blir ett jäkla liv. Hahaha, Maddis kommer utrusande från sovrummet spritt språngande och ropar: Polisjakt. hahaha, vilken syn alltså. Precis utanför deras fönster har polisen tagit en inbrotts tjuv. Så jag, Simon, Maddis och simons mamma står och hänger i fönstren och stirrar. I stockholm händer det grejjer.

Nu är det inte långt kvar innan jag far. Har ingen resfeber alls. Börjar väl bli van denhär med att resa och det är ju skönt. Onödigt att stressa upp sig i onödan.

Rutten imorgon är sthlm-berlin-bangkok-phuket. Det står på biljetten att jag ska flyga från terminal 2. Trodde alla utrikes gick från 5:an men tydligen inte. Står det terminal 2 så är det nog så.

Vi får se om jag uppdaterar lite imorgon innan jag far. Annars hörs vi när jag är nere i thailand.

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Broder Mattias

Hoppas du får en super trevlig och lätt resa!! :)

2011-08-29 @ 07:04:25
Postat av: Frida

Hahaha vad roligt! Hoppas resan blir enkel :) kram

2011-08-29 @ 07:41:16
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Lindis :)

Haha, vikken syn ;) de är något man inte ser varje dag :) (varken en naken maddis eller polisjakt ;)



Håller tummarna för att allt går vägen för dig :)



Längtar till du uppdaterar igen :D:D:D:D



Kramar!!

// Lindis :)

2011-08-29 @ 07:58:24
Postat av: Frida - mamma till Elsa

Ja så känner jag med. Spelar ingen roll hur länge det dröjer mellan gångerna så känns det ändå som igår när vi ses. Kommer du ha samma thai-nummer denna gång? Tror det försvann när jag bytte telefon men du kan väl skriva det på mailen på fb? Kram

2011-08-29 @ 08:03:46
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0