Nystart

Datum: 2011-08-28 / Tid: 08:23:45
Just ni sitter jag på tåget ner till sthlm.
Imorgon går planet till Thailand.
Jag kommer spendera en natt med min barndomsvän Maddis som jag inte träffat sedan mormors begravning och det är ju snart 3 år sedan!
Alldeles för länge tycker jag.

Min älskade lilla lägenheten på Lejonvägen 8A är urplockad. Sa hejdå till den igår. Känns lite konstigt faktiskt. Har trivts så himla bra i den och har ändå bott där i nästan ett år. Ett år, shit det är snart ett år sedan jag lämnade Hitra. Vart tar tiden vägen egentligen?!

Vet inte riktigt vad jag ska säga om dom 3 månader jag varit i sverige nu. Jag har jobbat, umgåtts med vänner, varit på Rhodos, och förlorat min älskade kisse. Det gör så ont i hjärtat på mej. Hon var ju min ögonsten. Älskade Lill-Isa.

Nu tar jag nya tag och laddar om inför en högsäsong i paradiset Thailand. Om 48 timmar (om allt går vägen) är jag påväg mot Phuttasa residence och Charlies bar. Det är tydligen full rulle därnere nu ändå fast det är lågsäsong och regnperiod. Känns som om jag skiter i att det regnar just nu för varmt är det iallafall.

Nu ska jag luta mej tillbaka lite. Inte många timmars sömn på flera nätter nu och det börjar kännas.

Må bäst alla!

Kommentarer
Postat av: Lindis :)

Heeeej!!



Va du är duktig :D Hoppas att allt går vägen och att du trivs som fisken i vattnet även denna gång :) Hoppas på bra uppdateringar på bloggen ;)Ååå bilder ;) Få se om vi kanske kommer ner och hälsar på :)



Ha de bäst!!



//Linda :)

2011-08-28 @ 09:43:26
Postat av: Frida

Kommer sakna dig! Ha det så bra där nere så ses vi i framtiden. Jag vill ju höra allt om dina bus :D

2011-08-28 @ 10:22:10
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0